LOVE IS TO HARD TO BREAK IT'S A LITTLE THING WE MAKE


Godkväll på er! Lite pluggande har det blivit, men när pappa hade gjort färdigt kycklingsalladen blev jag mer intresserad av den ;) Känner mig hur eller hur ganska nöjd över att ha ägnat en tisdag med lite matteplugg och bättre ska det bli imorgon. Då har vi nämligen resursdag, men jag ska upp tidigt och dra mig till skolan i alla fall, för att få ordning på alla ekvationer och konstigheter.

Så nu ska jag ut i det ruggiga vädret och nana hos månsan ♥ Vi hörs imorgon!! puss

Vit skjorta från cubus
Svarta nya jeans från Hm (hur sköna som helst och kostar bara 199:- så rekommenderas verkligen! kommer från divided)
skärpet är second hand
och halsbandet är gammalt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0