WHO WILL LOVE YOU AND WHO VILL FIGHT FOR YOU


Godkväll! Det var ju inte riktigt tänkt att tiden skulle rinna iväg såhär snabbt en lördag.. Klev upp tidigt imorse för rugbyträning vid tio. Fick testa på att spela ytter så det gick inget vidare idag, men det är bara att kämpa på!

När jag kom hem var klockan halv ett och jag tänkte att jag både skulle hinna med att plugga och att blogga mycket. Men så somnade jag i soffan och vaknade inte förräns nu :( Bloggen lär väl klara sig men detta betyder typ att jag kommer få ig på matteprovet på måndag...

Mina föräldrar har åkt till Växjö så ikväll får jag sitta ensam här hemma och ägna hela min kväll åt matten. Har dock lärt mig att det går lättare om man har en positiv inställning så wie vad kul det ska bli! Bra försök va.

Ha en bra kväll ♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0