I WILL FOLLOW YOU IN TO THE DARK


Hej på er :) Igårkväll kom måns hit som sagt. Vi surplade soppa, åt popcorn och kollade på film. Världens obehagligaste film dessutom. Funny game hette den och vi låg nerkurade under filten båda två. Men vi kunde somna gott sen i alla fall och fick en lång och skön sovmorgon imorse!

Nu har jag nyss ätit middag med mamma och ska strax åka ner med henne till stan för att möta upp pappa. De ska gå på någon föreställning på kalmar teater och eftersom jag är träningsledig valde jag att följa med! När jag kommer hem ikväll blir det att repetera lite matte och därefter hoppa i säng. Så ni får ha en bra kväll om inte annat :) puss

Nytt halsband från gina
tröja från bikbok
armband från Paris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0