WHEN YOU TELL THE WORLD YOUR'E MINE


Godkväll! Efter att ha pussat färdigt på min fina imorse som satte sig på tåget till Halmstad för att spela boll i 8 dagar, begav jag mig till skolan. Eftersom jag kom dit 20 minuter innan skolan började satte jag mig i lugn och ro och spelade mobilspel..men blir sedan påmind över att vi inte alls börjar tio över 8 utan tjugo över 9. KUL.

Men eftersom lilla morfar är här på besök cyklade jag hem åt gjorde i ordning frukost till oss två. Han hade precis vaknat så det var perfekt tajming för en brakarfrukost :*

I eftermiddags har jag mått illa och haft huvudvärk..men åkte endå till maxi för att möta upp malin. Vi köpte med oss grönsaker & dipp och tog en promenad hem till mig. Här har vi myst med en massa godheter och skitsnack i min säng fram tills nu. Men är fortfarande pömsig så nu ska jag tvätta av mig sminket och krypa ner i sängen.
Sov så gott med er. Nattipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0