DO YOU BELIEVE IN MIRACLES?


Hej på er :* att ni står ut med mig trots mina små glapp ibland..all ära till er helt enkelt! Men lite många bollar i luften just nu måste jag erkänna. Igår hade jag och mina favorittjejer planerat en rejäl utgång då vi till och med skrivit ut recept till goda drinkar som vi skulle göra på förfesten ;) Men efter träningen blev det ändrade planer..Fick nämligen reda på att jag skulle sitta på bänken med a.laget idag så utgången uteblev för min del. Lite tråkigt när allt man har planerat bara ställs in sådär..Men snart är säsongen över och då kan man andas ut!

Spelade som sagt inget idag, men tjejerna kämpade rejält i andra halvlek och vann med 3-1! Och förutom mina nerver var det inte så pjåkigt att sitta vid sidan när man endå fick ta del av 3 nya poäng efteråt :)

Nu inväntar jag månsan som kommer hit och äter med familjen. Därefter intar vi soffan för resten av kvällen ♥
Så jag önskar er en trevlig kväll så hörs vi imorgon! puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0