HAVE YOU GIVEN THE WORLD SOME LOVE TODAY?


Nu är vi hemma efter en lång tripp i skogen! Solen skén och jag stortrivdes faktist bland all mossa, kantareller och små bäckar. Har aldrig någonsin förstått de som bosätter sig långt ut i ingenstans och när mamma har sagt att de kanske är för att de gillar lugnet och friheten har jag bara skrattat. Alla gillar väl att ha nära till stan för att shoppa, nära till träningar eller bara till affären när man ska handla lördagsgodis. Men nu har jag faktist lite mer förståelse för de människor som väljer att bo en bit utanför stan.
Jag tyckte i alla fall att det var mysigt att koppla av en stund och bara gå och lyssna på precis ingenting.

Men nu är jag i alla fall hemma igen och måste städa mitt rum som ser ut som fan rent ut sagt! Vi hörs sen:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0