I'M GLAD THAT I FOUND YOU ON THAT LAST SUMMER'S DAY


Hallå på er :) Mådde sisådär när jag vaknade igår efter en minst sagt händelserik natt tillsammans med härliga människor. Men tack vare vädret drog jag mig ut och mötte upp måns för att gå på stan. Jag klagade mest på att det var för varmt i alla provhytter så det blev inte så mycket shopping för min del.. Inhandlade mig i alla fall att par svarta jeans och en t.shirt från Hm, sen fick jag för det mesta agera smakråd. Mannen bjöd på lunch på 4kök innan vi begav oss hemåt för storstädning. 

Hemma väntades god middag tillsammans med pappa, morfar och edde som även kom hem idag. Skönt att hela familjen är återförenade igen! Resten av kvällen spenderade vi i soffan tillsammans med 1,5 kg godis från Tokige Ture och the notebook ♥ åh världens finaste film!

Men nu ska jag skynda mig iväg på rugbyträning. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0