LOVE DON'T LIVE HERE ANYMORE


Godkväll mina kära! Efter att jag legat och latat mig i sängen förut gjorde jag en idiotisk grej.. Jag åkte ner till stagghallen och medverkade i min livs första rugbyträning.. Har gått och velat hur länge som helst och nu var det ju bara två träningar kvar, så jag kände sån ångest att jag verkligen var tvungen att testa på det! Och vet ni vad det värsta är? Att man blir så sjukt taggad att man knappt känner när man blir nermanglad gång på gång på gång.

Nu är det ju så att uttagningsmatchen är i helgen och då är jag i Paris så chansen att komma med är nog ytterst liten eftersom vi är över 50 stycken tyvärr.. :( Men stört kul var det att testa på det i alla fall och trots träningsvärken är jag redan sugen på torsdagsträningen!

Nu är jag hemma efter fotbollsträningen som var precis efter rugbyn..Så ni kan ju ana hur slutkörd jag är! Som tur var hade mamma gjort tacos när jag kom hem som vi har suttit och smaskat i oss framför champions league.
Bilden är endast för att jag kan, man är ju numera iphone ägare ;)
Men nu ska jag krypa ner i sängen och somna som en stock, sov så gott med er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0