NO ONE WANTS FOREVER

Hej på er :) Blev ingen redig utgång igår.. Malin och jag förfestade hemma hos henne men sen när vi väl cyklat in till stan märkte vi att det inte var speciellt mycket folk ute, och malin kände sig inte riktigt bra. Så istället cyklade jag hem barbent, full och glad och somnade strax därefter i min varma säng.

Imorse var det som sagt tidig uppstigning eftersom vi skulle ut på golfbanan! Så kom hem för ett tag sedan efter att ha spelat mina första 18 hål för iår. Det var nämligen Getinggolfen, då alla som spelar golf i vårat kvarter spelar tillsammans. Vann ju helt otippat den tävlingen förra året, men som titelförsvarare iår gick det däremot helt åt skogen.. Men så blir det väl när man inte är flitig nog att träna.

Snart ska jag hoppa in i duschen för att därefter bege mig till lokalen där alla träffas och äter god mat. Men innan dess kommer jag med ett inlägg här med lite smycken jag köpt på senaste tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0