SIESTA


Godkväll :) Vet ni vad som hände idag på rugbyträningen? jag fick näsblod! haha, har aldrig fått det förut men nu vet även jag hur det är att springa runt med en stor bomullstuss i näsborren och se fånig ut ;) Efter träningen var jag helt slut, men när jag kom hem fick jag trevligt sällskap av Isac, Lucas och Manne som kom hit för att kolla ff-gävle matchen. Månsi spelade ju och de ledde med 1-0 men tyvärr kvitterade gävle med få minuter kvar..

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska krypa ner i sängen och läsa Strindberg.. 50 sidor ska avklaras över natten så jag säger godnatt och bjuder på en lite nostalgisk video jag mixade ihop förra veckan.
Fan vad jag saknar Siesta, sena nätter, bara ben och mina fina flickor. ♥ Sov så gott med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0