SILVER


hejhejhej:) Kom precis hem från sporthallen. Där hade vi nämligen "motivation" med Rugbylaget. Maria Kehagia föreläste och trots att jag har lyssnat på henne förut tycker jag att hon är riktigt bra! Hon får en att bara tänka positiva tankar så att man verkligen får självförtroendet att lyckas, vad det än gäller. Och detta passade ju extra bra eftersom jag ska spela match idag. Det har ju gått så himla dåligt i fotbollen på senaste tiden men nu är det nya tag! Vi möter i alla fall Emmaboda och det räcker med oavgjort för att vi ska vinna serien! Så idag på matchen ska jag gå in med bra inställning och göra en bra match, punkt slut. 

La upp en bild på silvertröjan som jag köpte på HM i Paris för att göra inlägget lite roligare!
Nu ska jag käka innan jag beger mig till samling, pussis

Kommentarer
Postat av: maria kehagia

tack så mycket för beröm!!

2011-09-29 @ 22:51:51
URL: http://www.mariakehagia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0