THE LIFE IS SO PRETTY YOU KNOW


Hejhej:) Hoppas allt med er är bra! Vi slutar halv tolv på onsdagar så denna dagen har varit riktigt slappt och skön. Gick en runda på stan med johanna och felicia efter skolan och införskaffade mig äntligen lite nytt smink. Riktigt tråkigt men behövligt köp så att säga! 

När jag kom hem var ju duktigare än vanligt och gjorde lite läxor, och nu sitter jag här och ska strax trycka i mig något ätbart innan rugbyträningen.
Tänkte ju dessutom vara generös med en outfitbild här idag eftersom det var en bra tag sedan, men givetvis var kameran urladdad så det får bli en annan gång!

Men ni får helt enkelt ha en fortsatt bra dag tills vi hörs igen, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0