PARIS!


Hej mina kära:) Hade suttit och gjort en film i 4 timmar från Siesta igårkväll då allting bara försvann..därav mitt lilla utbrott som givetvis ni fick ta del av. Ber om ursäkt för det!

Idag har jag haft fullt upp med träningar. Först fg imorse sedan rugbyträning och nu har jag precis kommit hem från fotbollsträningen. Är helt slut med andra ord! Som tur är har jag en liten fin pojk som gör mig lite piggare här hemma. Måste nämligen hinna med att packa det sista innan tåget går imorgonbitti.

Pappa och jag åker ju nämligen till Paris imorgon och stannar där tills på måndag. Så jag önskar er en trevlig helg så hörs vi när jag har kommit hem istället ♥puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0