I JUST WANT YOU TO KNOW WHO I AM

Hej igen :) det var ju ett tag sen sist och anledningen till det är väl att jag har haft andra saker som har kommit i vägen. Eller egentligen kan jag inte kalla det kommit i vägen eftersom jag har prioriterat det så, men det har helt enkelt inte blivit av något bloggande på ett par dar! Kanske lika bra det, så att ni inte tröttnar på mig ;)

Hoppas allt med er är bra i alla fall ♥ Har varit i Köpenhamn över helgen med Agnes, mamma och kerstin. Vi bodde på hotell, shoppade lite och åt god mat. Vilket sammanfattar det hela till en riktigt bra helg! Tänk vad få dagar man behöver komma iväg för att lyckas samla ny kraft tills man är tillbaka till vardagen igen.

Idag har jag gått i skolan som vanligt, men blev extra glad då jag fick ett sms från min före detta tränare där det står att hon har dealat med min nuvarande tränare att jag får gå på u.21 landslagsmatchen med mina gamla tjejer istället för att träna ikväll!! Åh blev så glad att det räddade min dag haha..

Så nu ska jag göra i ordning mig innan jag sticker ut och äter på zorbas eller ming innan vi åker till arenan.
Vi hörs senare. PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0