2012-04-08



Två bilder från dagen. Söndagar behöver inte vara veckans tråkigaste dag, men denhär dagen har väl inte varit för händelserik om man säger så.. Hade det i alla fall jättetrevligt på Öland häromdagen! Vi lunchade på en liten restaurang på Borgholms gator, där jag åt en jättegod kycklingsallad. I Måns sommarstuga spelade vi Besserwisser i timmar, innan vi grillade, åt gott, kollade let's dance och spelade kort. På kvällen badade vi badtunna innan vi somnade som två små stockar uppe på loftet.

Igårkväll jobbade jag, och trots lite folk på jobbet rann tiden iväg ganska fort. Idag har jag inte gjort allt för mycket.. Har hjälpt pappa i trädgården, övningskört , ätit världens godaste lax+sallad och spelat spel med familjen ♥ Sällskapsspel är alldeles för underskattat!

Alldeles strax ska jag bege mig till jobbet för att jobba i några timmar.. Har inte varit ute och sprungit idag, så om jag kommer i säng tidigt ikväll, ska jag dra med pappa på en tidig runda imorgonbitti innan min träning vid 10.30. Återstår att se om varken han eller jag orkar! Nu måste jag kila, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0