2012-04-09


Jomen visst orkade vi upp imorse! När klockan ringde vid halv nio, ställde jag mig frågan varför jag gav detta förslag. Men efter några gnugg i ögonen hoppade jag upp ur sängen och väckte pappa (som kan vara den enda person som är mer morgontrött än mig..)

Jag övningskörde ut till Norrlidsbadet, där pappa och jag sprang 2,5 km i slingan. När vi kom hem åt vi en välförtjänt frukost innan jag begav mig vidare till fotbollsträningen vid halv elva. I början var det riktigt segt i benen, och jag ställde mig återigen frågan om det verkligen var så smart att ut och springa innan träning. Men efter ett tag släppte det, och jag kände mig förvånansvärt pigg till löpningen i slutet. Skön känsla!

Nu ska jag försöka få detta som en vana, och bege mig ut på lite morgonpass då och då :) Bjuder på en bild på fina åse & elin. Seriepremiär om 2 veckor, gissa om vi är taggade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0