2012-04-16


Måste visa min upp min fina sallad jag gjorde förut! Den bestod av ruccola, gurka, paprika, rödlök, champinjoner, fetaost, parmaskinka och tsatziki. Det var så jäkla gott!! och ett perfekt mellanmål :)

Nu har jag tränat och gråtit en skvätt till teen mom. Annars har det varit en helt okej dag. Hade ont i magen hela eftermiddagen så när jag kom hem bäddade jag ner mig och lyckades till och med läsa 70 sidor i körskoleboken, inte fy skam det inte.

FF vann mot Häcken med 3-0 så nu ska jag packa väskan och cykla hem till finaste killen och pussa på han medan han är på bra humör. Lovar förresten att bilderna sen helgen kommer upp imorgon!! Sov så gott med er  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0