2012-04-24

Hej, hoppas ni mår bra!! Vet att uppdateringen suger här, men finner ingen motivation just nu..Egentligen inte till någon ting faktiskt. Uscha, hatar att deppa när jag vet att det smittar av sig på människorna i min omgivning. Men snart kommer ljusare tider, så vi får se fram emot dem helt enkelt!

Meningslös dag i skolan då vi bara hade en svenskalektion, där vi repiterade inför nationella provet imorgon. Klappade mig lite på axeln då jag bestämde mig för att åka till Körskolan och plugga några timmar. Sedan var det bara att åka ner till träningen och springa av sig lite. Körde pyramiden x2 i slutet, så nu är jag helt död. Tur att månsan precis kom hit för att ta hand om mig ♥ kram




Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh såna sötisar!

2012-04-26 @ 13:30:43
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0