2012-04-03




Hej på er!! Hur mår ni idag? :) Imorse var det riktigt kallt, men har bestämt mig för att inte ta på mig vinterjackan en enda gång till iår.. Men nu när jag cyklade hem sken solen, så förhoppningsvis har våren hittat tillbaka igen! Det nationella talet gick faktiskt bra, och riktigt skönt att ha det gjort såklart! Det var den enda lektionen vi hade idag, så efter lite mat i matsalen gick jag ner en sväng på stan.

Har varit sugen på dessa vita jeans från gina. Efter att jag använde mina cheap monday konstant i sjuan har jag tyckt att vita jeans är bland det fulaste som finns ;) Men nu tycker jag faktiskt att det kan vara fint till ljusa pastellfärger! Har ett par exakt likadana i svart, som jag har slitit ut från första dagen. Så nu är då frågan, om jag ska behålla dem eller inte? De kostar 599 kr så det svider lite i plånboken, men samtidigt hade det ganska varit kul med lite variation till sommaren?..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart är det sommarvärme och då kan du ändå inte ha dem! Och i höst kanske det inte ens är inne med pastell och då kanske du inte vill ha vita byxor längre för då har du inget att ha dom till!

599 är sjukt mycket pengar, hade det vart 300 kanske det hade varit okej.. Tänk vad mycket annat kul du kan göra för pengarna, typ hitta på något kul med din pojkvän? thats my opinion!

2012-04-03 @ 18:17:48
Postat av: filippa

jag tänkte ju i och för säg mer kanske ha dom på fest/kvällar då det inte är så varmt, inte i strålande solsken.. ;)



haha jo det ligger något i det du säger, men samtidigt har jag använt de andra byxorna så mycket att de är värda varenda krona! Men tack för din åsikt!

2012-04-03 @ 20:01:08
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det är ju klart iofs.. Du får tänka över det! Men egentligen när man handlar något ska man ju vara glad över köpet inte känna ångest.. men visst de är jäkligt snygga!

Älskar linnet med, har vart och provat det flera gånger i aprikost och mint, så hiiimla snyggt! Har dock inte köpt det men tar verkligen emot att inte göra det, men måste spara mina pengar just nu hehe :(

2012-04-05 @ 17:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0