2012-08-13

Hej på er :) Jag hoppas ni mår bra såklart!! Kan börja med att säga att jag hade några fina dagar i Skåne tillsammans med familj och släkt. Ser ju alla allt för sällan nu för tiden, så man får ta vara på de få dagarna man får tillsammans! Tog tåget hem igår för att spela match mot Malmö, och ja vad mer ska man säga.. Efter ett sommaruppehålloch därefter endast tre träningar på två veckor resulterar i att man inte orkar spela en 90minuters match. Och fan vad bra Malmö var, nästan så att man blev arg. Rullade ut oss totalt, så 5-0 i baken var väl inte så mycket att säga om. Nu är det helt enkelt bara att ta nya dag! men jag saknar dendär viljan och energin..
 
I vilket fall som helst hade Måns och jag myskväll igår. Kollade föräldrarfällan och bara tog det lugnt, vilket var det enda som behövdes innan vi somnade gott. Idag har vi spenderat dagen på stan och lagat lunch här hemma. På bilden ovan ser ni ett av inköpen jag fick med mig hem idag. Tycker det är så himla enkelt men fint.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Åh får man fråga vart du har köpt det?=)

2012-10-02 @ 13:36:34
URL: http://nattstad.se/nadiakarlstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0