2012-08-22

Godkväll! Efter jobbet igår begav jag mig till vallgraven för att möta upp ett mina älskade saknade klasskamrater. Och där satt vi och myste sönder och pratade igenom sommarlovet som gått tills ögonen blev alldeles för trötta. Avslutade kvällen på bästa sätt genom att somna gott i månsans famn.
 
Idag har jag hållt till på körskolan till största del halva dagen. Mycket känslor man har upplevt på den körskolan alltså. Allt från skratt, tårar, glädje och förbannelse. Men fina är dom.
 
Nu har jag duschat och powernapat alldeles för länge, och ska övningsköra med pappa en stund innan jag och måns tar tåget till Emmaboda, där ska vi gå på bio med hans familj. Snabba cash 2 ska visas, och trots att många säger att den är en besvikelse är jag förväntansfull!
 
Bilden är från Lucas kräftskiva i lördags. Himla trevligt, och djävulskt gott framförallt! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej,grattis på födelsedagen! :)
Du jag måste bara fråga, har sett dina profilbilder på facebook ifrån november 2010, herregud vilken volym i håret! Alltså hur gör du? Jag vet att du har nämnt volym master, men det blir ju håret krulligt av under, på ditt hår ser det ju inte ut så. Ditt hår är ju liksom typ 5 cm ovanför huvudet, och så får du till den där underbara svängen med luggen. Kan du inte skriva ett inlägg om hur du gör, alltså i detalj så man verkligen får till det likadant. Hoppas du har haft en superbra dag idag! Kram :)

2012-08-24 @ 15:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0