2012-08-27

Hejhejhej:) Hur mår ni idag? Ångest över att skolan dragit igång igen? Själv tog jag sovmorgon till halv elva, då vi kom hem sent från Stockholm igår. Har nämligen spenderat helgen där och spelat två matcher. Första vann vi mot Hammarby med 2-1, och den andra vann vi mot Tyresö med 3-1. Kändes riktigt gott! Bodde på Scandic och gottade i oss hotellfrukost också, så ja jag har faktiskt haft en helt okej helg trots den långa bussresan.
 
Nu sitter jag och morfar ute på altanen och har precis ätit lunch i solen. Det blåser lite, men annars är det riktigt varmt fortfarande!! Jag klagar då inte :)
 
Linnet på bilden köpte jag förra veckan för 70 % inne på Bikbok. Kommer ifrån Whitney Ports kollektion, men konstigt nog har jag aldrig sett det i butik förut? Kanske jag som inte varit tillräckligt uppmärksam, men otroligt fint är det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0