IF YOU KNEW WHO I WAS, YOU SHOULD NEVER BE WHERE YOU ARE.

Häromdagen hade vi en liten avskedsfest för vår fina jonas på Mannes utegård. Han överger oss här hemma, för collagefotboll i USA på obestämd tid. Jag åt rått kött och drack alldeles för mycket fin innan vi begav oss in mot stan och Vallen. Hade en jättebra kväll som slutade med att jag somnade på toaletten här hemma, i ren trötthet..Då är man fanimej trött haha! I vilket fall som helst gav vi Jonas ett fotoalbum som malin, manne och axel hade komponerat, och så fint det var. Så nu glömmer han förhoppningsvis inte oss här hemma! Och trots hans mobilberoende och glaffsande vid matbordet kommer jag sakna honom.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan du visa bättre bild på din skjorta som du har på dig på bilden och vart den kommer ifrån! :)

Svar: emelie: självklart kan jag det, skjortan kommer ifrån hm! bild kommer upp nästa vecka:)clara: vad glad jag blir, tack så hemskt mycket :)
Filippa

2012-08-07 @ 17:36:24
Postat av: Clara

de är ju sjukt va snygg du är! :)

2012-08-09 @ 09:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0