2012-12-01

Hejhejhej :) Ber om ursäkt för den riktigt dåliga uppdateringen.. Men som sagt åkte jag och Milla hem i onsdags förmiddag. Tog nästan 12 timmar innan tåget slutligen rullade in på Kalmar central där pappa stod och väntade. Kändes nästan dumt att åka hem, då jag redan mådde oerhört mycket bättre jämfört med i måndags. Men för en gång skull var det nog bra att jag tänkte på min kropps bästa, vilket i detta fallet var vila. Kändes även konstigt att komma hem på något sätt. Medan jag hade upplevt massor denhär månaden, var det som att tiden hade stått stilla i lilla Kalmar. Men det är väl så det är antar jag. Var i alla fall hur mysigt som helst att komma hem till tända ljus, lussebullar och mjölk!
 
Dagen efter slingade Milla mitt hår blondare vilket blev super! Senare på kvällen var det ju den årliga rugbyn mellan Stagg och Kagg i sporthallen. Och i sista sekund lyckades jag få tag på en biljett tack vare Matilda. Träffade saknade Tove, och njöt av att Staggs tjejer utklassade med 8-1! Fick rysningar matchen igenom, var så himla härligt att se hur duktiga alla var! Och vilken lycka, när Moa som var kapten fick lyfta pokalen! Tycker personligen att den vinsten inte går att jämföra med många andra vinster jag varit med om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0