....

Godkväll på er :) Har haft fullt upp här hemma med packningen hela kvällen.. Lovade mig själv att faktiskt inte ta med så mycket denna gången, då vi troligtvis ska till Bangkok och shoppa innan vi åker hem. Men det blev en del i alla fall, och ändå känns det som att jag valde bort mer än hälften!! Aja, ni känner nog igen er?
 
Huvudsaken är att passet är med som mamma brukar säga. Imorgon vid två går tåget mot Malmö där vi ska övernatta hos Måns syster och Kim en natt, innan vi flyger från köpenhamn på fredag. Känns helt overkligt att jag kommer befinna mig på en strand på Koh Samet om 3 dagar, så underbart!
 
För 3 år sedan var jag i Indien med mamma och pappa över jul och nyår. Och för er som fortfarande vill komma bort till värmen, är Goa ett ställe jag varmt rekommenderar! Fattigt, men ett så otroligt fint ställe. För er som mest bara vill ligga på stranden och slappa, och äta och dricka gott. Jaa låt bilderna talar för sig själva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0