...NYÅRSKLÄNNING?

Denhär klänningen köpte jag på HM i Oslo city. Funderade först på att ha den på nyår men blev sedan osäker.. Har kollat in en klänning jag vill beställa från USA men nu är den slut i min storlek.. Visst är det alltid så när man väl bestämt sig? Så jag ska nog ha denhär som reservklänning om jag inte hittar någon annan.. Den sitter dock så fult över rumpan haha, så ska testa att ha en kjol över! Mixtrade ihop lite olika linnen + kjolar förut, och föll särskillt för en kombo jag hade här hemma. Ska visa er bild sen!
 
Men vad tycker ni, vågar man köra på något färgglatt, eller ska man köra på det traditionella svartklädda?

Kommentarer
Postat av: Cornelia

FÄRGGLATT:*

2012-12-03 @ 15:49:03
URL: http://conneconne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0