2011-02-07


Efter ett försök med pluggandet både till natur och matteprovet gav vi upp efter någon timma. Men goda chokladmuffins som Tove hade bakat lyckades slinka ner, både den ena och den andra. Ett godhjärtat försök till ett betyg över huvud taget helt enkelt.

Nu har jag lovat mamma att dammsuga här hemma en snabbis. Nu när jag kollar på klockan får det verkligen bli en snabbis, för om en halvtimma ska jag bege mig till Actic och köra en spinningpass med Kalle & tove ;) haha herregud.. Hade spinningkort på friskis i åttan, och just nu försöker jag förtränga hur jobbigt det var.

Därefter belönar vi oss med bad i simhallen, wihoo!! Hörs ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0