2012-02-13



Två bilder från dagen som gått. Vaknade av sprängande huvudvärk, och bara tanken på matteprovet första lektionen fick mig att vilja spy. men jag tog mig upp och kom i tid till lektionen så jag kan ju inte säga att dagen började bra trots allt. Gick nog inget vidare på provet dock, men det är en annan femma.

Avslutade dagen på konstmuséet med kära klassen. I nuläget skulle jag enligt min plan egentligen ha pluggat inför morgondagens naturkunskapsprov. Men kaffekoppen behövdes fyllas på ett x antal gånger och lite prat om livet med mamma kändes mer lockande.

Nu däremot måste jag hinna plugga lite innan jag ska iväg till sjukgymnasten och därefter förhoppningsvis träna lite boll för första gången på 2 veckor!! Vi hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0