2012-02-18


hejhejhej! Har sovit som en stock inatt, och vaknade tidigt av pappas beundrande till Thåströms nya skiva. Mamma tröttnade redan igårkväll, men jag tycker att den duger gott och väl, dock inte klockan nio på morgonen.

Fick ångest över att jag köpt en för stor storlek i de silvriga jeansen och åkte därför till hansa för att göra en snabbt byte. Hon i kassan sa att de skulle töja sig, och de får vi verkligen hoppas annars kan ni ju betta på hur stor chans det är att jag får på mig dem efter en nytvätt.. Menmen, hellre att man får kämpa att få på sig dem lite, än att de korvar sig ;) 

Blev en second hand runda på det med! Fick med mig ett par svarta jeans som ska snyggas om till ett par shorts, från Human bridge. Dock mindre kul att det var storlek 33, vilket pappa påpekade var den storlek han brukade ha. Måste vara något fel på storleken, eller? Äh skitsamma, nu ska jag gå ner och äta en vaniljbulle utan dåligt samvete! Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

superfina var det!

(btw du är långifrån en vaniljbulle- du är superfin)

2012-02-18 @ 22:11:52
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0