2012-02-22



Hej på er! Hur mår ni idag? Igårkväll åkte jag hem till måns som hade lagat mat innan bion. Därefter begav vi oss till Saga för att se "En gång i phuket". Riktigt rolig och förutsägbar film! Sånt gillar jag, då har man för en gång skull lätt att hänga med i handlingen ;) Åt ungefär en och ett halv kilo popcorn också men det hör ju till på bio..

Idag tog vi en skön sovmorgon innan jag begav mig till sporthallen för att möta upp Lucas och kolla lite fotboll. Hampus & Karwan hade anordnat en fotbollsturnering som sitt projektarbete, så vi hejade på isac och jonas lag, men dem fick storstryk i alla matcherna hehe så det kan va..

Annars då? Jo snart kommer hanna hit för lite mys och ikväll väntar ett fyspass i brottarhallen och sedan en liten utgång på det. Dock skriker mina 144 kr på kortet att de borde sparas, men förutom pengarkris så är livet ganska bra med andra ord! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0