2012-02-23


Förutom spegel.pose.bilden är pricken över iet är även att min vattenflaska ville vara med på bild efter ett hårt träningspass.

Kvällen igår var i alla fall bra. Tjejerna förfestade hos moa men jag hann inte dit efter träningen så istället nöjde jag mig med en cider på förfesten för mig själv här hemma, (lagom tragisk jag vet) samtidigt som jag stressigt sminkade och fixade mig. Men det gick det med! Tog sedan bussen in till stan och mötte upp resten på KM. Blev en ganska lugn men trevlig kväll! 

Sov hos månsan och mindre kul att vakna kvart i nio, då man hade en tid på ungdomssmottagningen vid halv.. Fick helt enkelt dra på mig klackskorna igen och stappla in mot stan. Det var inte det lättaste, då denna stad till största del består av fucking-kullersten. Men tjejen som skulle ha tiden efter mig kom inte heller, så jag hade tur och fick ta hennes tid!

Nu vaknade jag för en och en halv timma sedan och har precis varit och handlat lite. Mamma kommer nämligen hem från Stockholm ikväll och med sig har hon lilla morfar, och det ska bli så mysigt så jag tänkte laga middag.

Vi hörs senare! Pusss

Kommentarer
Postat av: ronja

Vad är det för läppstift du använder? :)

2012-02-23 @ 18:47:03
Postat av: Anonym

Hur fixar du ditt hår sådär snyggt som på bilden? visa!! :)

2012-02-24 @ 10:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0