2012-02-24


Världsklass? Stod i köket i 2 timmar igår och det var faktiskt riktigt kul. Typ enda gången allting har gått som på räls när det gäller mig och matlagning. Kanske borde överväga att bli hemmafru i alla fall? Mina kära gäster, dvs mamma, pappa, morfar och måns skrapade i alla fall tallrikarna och såg mätta och belåtna ut.

Vi somnade till the notebook och började morgonen med pusskalas. Nu hade jag tänkt sy upp lite jeans åt pappa, men med tanke på att jag redan fått betalt inklusive gjort av med pengarna kanske man borde strunta helt och hållet i slavarbetet? nejdå, idag ska jag vara en duktig dotter. 

Innan jag ska möta upp johanna för en fika, hinner jag väl med en och annan kaffe med morfar också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0