2012-02-28


Godkväll. Efter ett och annat utbrott på både kära Stagnelius datorer och lärare som inte ens är på plats under lektionstid, begav jag mig hemåt runt 2-tiden i den härliga vårsolen. Här hemma satt morfar och njöt av värmen på altanen och strax därefter anlände åse för några timmars mys & fika innan träningen. Och dendär förbannade träningen har jag precis kommit hem ifrån, och jag kände mig verkligen pigg i benen för första gången på länge.

Fram till löpningen i slutet då bristningen i baksidan drogs upp igen. O.R.K.A.R  I.N.T.E
Känner ju att jag redan ligger efter konditionsmässigt så jag hade nästintill sett fram emot löpningen idag. Men nehä, nu blir det någon veckas vila igen innan man är på banan igen.

Tina uppmuntrade med att vi har en lång försäsong framför oss, och då kändes det åtminstone lite bättre.. Efter lite värmande ord av pojken ska jag nu sova bort mina bekymmer. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0