ALLA ♥ DAG 2012-02-14


Hej på er :) Testade att träna lite igår, och det kändes väl sådär om jag ska vara ärlig. Träningen kom dessvärre inte igång förrän efter en kvart, då ellysena inte funkade. Kände mig fortfarande stel i baksidan, så tog det lugnt medan de andra sprang ihjäl sig. Ikväll ska jag i alla fall göra ett nytt försök! 

Efter träningen åkte jag direkt hem till måns och hade lite alla hjärtans dag mys. Han hade gjort varma mackor och cream brulé, sen fick jag även ett paket med jag älskar dig på ♥ vilket innehöll en massa olika sorters hjärtgodis. Komiskt nog hade vi köpt lika dana chokladaskar till varandra ;) haha. Han hade gjort det jättefint i alla fall, avslutade kvällen i en varm famn istället för att plugga naturkunskap.. Detta resulterade i att jag inte uppnådde de grundläggande målen bla bla bla idag på det muntliga provet. Menmen, ska ordna upp det hela efter sportlovet är det tänkt!

Inte jättebra dag för övrigt, men man får väl vara glad bara för att det är just alla hjärtans dag. Överskattad dag, men en dag då alla ska känna sig lyckliga. Oavsett man firar den själv eller med någon annan. En dag att känna kärlek, eller ge kärlek, till en eller flera eller till en själv. Så glad alla hjärtans dag på er mina kära.   

Kommentarer
Postat av: Hanna

ni är så fina lippis;*

2012-02-14 @ 21:27:06
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0