DARK OF THE ALLEY, THE BREAKING OF DAY



Då magen fyllts med några för många koppar kaffe här hemma blev jordgubbsmilshaken ett alternativ när jag mötte upp saknade Johanna för en fika på Kullzénska. Efter lite update om de senaste dagarna och prat om den efterlängtade våren tog vi en tripp på stan där ingenting fick följa med hem då mitt nuvarande konto låg på 51 kr..

Var tal om tacomys men nu när det blir uppskjutet till söndag spenderar jag kvällen här hemma med morfar och brorsan som äntligen kommer hem till Kalmar en sväng! Mamma & pappa ska på betnér i Kalmarsalen, så vi får roa oss själva. Det lyckas vi nog ganska bra med om jag känner oss rätt :)
Ha en trevlig fredagkväll så kanske vi hörs senare ikväll. Pusss


Kommentarer
Postat av: victoria

Tänkte bara skicka en hälsning och säga att din blogg är jätteebra och att jag alltid läser den! :) Massa kramar!

2012-02-26 @ 00:15:25
Postat av: filippa

Tacktacktack!! kul att höra:)Kram

2012-02-26 @ 17:21:22
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0