HAPPY BIRTHAY TO YOOOOOOU ♥


Hej på er :) Hann ju aldrig lägga in ett till inlägg igår.. Åkte nämligen hem till måns för att fira honom tillsammans med hans familj. Måns hade paketöppning, därefter åt vi god mat och tårta. Somnade mätta och belåtna sedan kan jag lova!

Hur är det med er idag? Här känns det mest grått och trist. Slapp göra naturkunskapsprovet idag, och tacka gudarna för de då jag inte hade läst en sida. Åh har ångest över allt plugg jag har kommande vecka, och endå sitter jag här och inte gör nånting istället för att ta tag i saken.. Nästa vecka har jag matteprov, naturkunskapsprov, svenskatal, matteprov igen och en historiauppgift. K U L

Aja, nu måste jag i alla fall skriva på mitt svenskatal, för ikväll är det måns tur att komma hit så ska vi fira honom lite med min familj. Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste säga att jag tycker din frulle till honom var supersöt!

kram på dig liuppis'!

2012-02-09 @ 21:21:33
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0