NOTHING BUT THE BEST.




Hej mina kära vänner! Kan ju börja med att dra någon dålig ursäkt för den första bilden. Det vill säga, varför jag står och lutar mig på ett ben, har en meter utväxt och ser ut som sju svåra år. Kanske för att jag inte orkade ta fler bilder, för att det är en tung och dyster dag eller för att jag inte blev mer fotogenisk är just såhär. Hoppas att mitt förkrossade ansiktsuttryck inte förstör er livsglada måndag totalt.

Sådär nu var det gjort. Hoppas allt annars är bra med er! Ganska kul att vara tillbaka i skolan efter några dagars ledigt :) Har resursdag imorgon till och med! Dock har våran naturkunskapslärare kallat in oss till lektion, då hon anser att alla i klassen ligger efter..känns motiverande. Men lika bra att komma upp, måste endå vidare och plugga matte resten av dagen.

Nu däremot, väntas mat och sedan ska jag bege mig till sjukgymnasten. Känner mig ju redan tiotusen gånger bättre!! Men man ska väl inte vilja för mycket antar jag.. Puss

Skjorta Cheap Monday -glitterkofta second hand -jeans gina -halsring lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0