I STILL HAVEN'T FOUND WHAT I'M LOOKING FOR







Bilder från dagen som gått. Brorsan satte sig precis på tåget tillbaka hem till Linköping. Mamma frågade om han själv tyckte att han skulle åka hem eller åka bort, han svarade hem. Ja det är ju faktiskt hans hem nu. Lite skrämmande. Men endå sa han att det var skönt att ha varit h.e.m.m.a i Kalmar :) Undra vart man själv hamnar i framtiden? Jag kanske bor kvar här i Kalmar tills jag dör. Nä nu får jag gåshud av mina egna ord. Men det återstår ju att se vad världen har att erbjuda.

Men innan jag ger mig ut i världen ska jag först och främst avluta detta lovet med en myskväll hemma hos Lucas. Vi bytte ut tacosen mot godis, chips och dipp kväll. Tragiskt nog får ju jag bara äta onyttigheter i 4 dagar till enligt måns och min överenskommelse. Därför ska jag njuta till fullo. Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är så mysigt där! vi är riktiga stammisar jag och min familj hehe..

2012-02-26 @ 20:46:46
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0