SÅ LÄNGE DET FINNS STJÄRNOR ÖVER OSS SOM ORKAR SLÅ


Livet är alldeles för bra just nu. Ville dock börja dagen med att dra en påse över huvudet när jag kollade mig i spegeln i morse. Blek som ett lik och ofräsch som få. Men bättre blev det ju när man fick skriva in i kalendern alla lov & resursdagar vi kommer ha denna termin. Vi går bara 2 hela veckor utan att något inträffar! Helt otroligt.

Så drömmen om vår, sol, Felicias 19års dag, Linköpingbesök hos brorsan, vallenpremiär, roadtrip till Stockholm med tjejerna, weekend i Istanbul med Agnes familj, Siesta festival, bal, student(!!!!) och lite smått och gott där i mellan känns inte så långt borta i alla fall. Nu är det endast som fattas en budget, för hur jag sjutton ska ha råd med detta..
Men glad är jag. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

När är det Vallenpremiär?

2012-02-27 @ 18:19:59
Postat av: Hanna

Låter suveränt! och några myskvällar med hanna får du lägga till hihi

2012-02-27 @ 21:13:57
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0