WHEN STARS WERE STILL JUST THE HOLES TO HEAVEN




Sådär nu var shortsen färdiga! Tycker dem blev riktigt bra faktiskt :) Dessutom var det perfekt tyg att sätta dit nitarna på, det var mjukt tyg vilket gjorde att inte fingrarna blev helt sönderskavda av nitarna som vissa andra gånger.. De är lite stora som sagt, men det gjorde inte så mycket eftersom jag ändå ville ha dem lite pösiga i modellen!

Jeansen som jag kapade kommer i alla fall från Human Bridge utanför Södercentrum och kostade 89kr. Nitarna kommer från dynamite och kostade 2kr styck. Till dessa behövde jag 33 nitar (funderar på att kanske sätta dit ännu fler?) och sandpapper.

Nu ska pappa och jag äta lunch, och sedan ut och övningsköra! Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Elena

Haha förlåt för att du får svar 100 år senare! Plugget går bra! hur går det själv i skolan? Taggad på bal och studenten?! :)



Jaså okej, ja det var riktigt kallt när ni var här. Men i maj sägs det att det brukar vara 30 grader i min stad. Så då ska det inte bli några problem att gå utanför dörren! :) Ja se verkligen till att kolla utbudet om du kommer hit någon mer gång!

2012-02-20 @ 00:42:53
URL: http://autonomous.blogg.se/
Postat av: Hanna

Önskar att jag vore lika pysslig haha!

2012-02-21 @ 16:48:25
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0