YOU NEVER MISS A GOOD THING UNTIL IT'S GONE


Eftersom jag inte börjat ta tag i plugget än, så passade jag på att fota 3 nyförvärv i garderoben! Igår köpte jag två kuvertväskor på second hand. Betalade sammanlagt 40kr för båda! Den i lack är ganska sliten men så himla fin på inuti, glömde självklart att fota insidan men jag fixar det lite senare. Senare på kvällen kom mamma hem med en tredje väska, hon hade nämligen fått den på köpet när hon köpte hårfärg på coop. Den har fina små gulddetaljer runt om, och dessutom är det Stylisterna som har designat den och hade denhär kampanjen så passa på och köp hårfärg så är den din ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka klipp du har fjort då! :D

2012-02-13 @ 20:09:49
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0