ZHOB SHOES FROM NELLY.COM


ÅH jag har ju glömt att berätta hur lycklig jag blev igår. Jag hade ju bestämt mig för att ha de vita zhob skorna på studenten men aldrig kommit till skott att beställa ett par. Hade ingen aning om att de dessutom såldes ut för 200 kr på nelly strax innan jul? I vilket fall som helst, sökte jag runt på "zhob skor" på nätet igår och kom in på någon sida som tillhörde nelly.com. Helt plötsligt står det att dem går att beställa men att det bara finns i strl 36. Så jag gjorde en vild chansning och beställde hem ett par! Jag har 36/37 egentligen, så hoppas verkligen att de passar :) Kanske passar till balklänningen också, om jag nu orkar strosa runt i 13,5 cm klack.. Det återstår att de helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh äntligen hittade du dem :D Dom är stora i storlekarna så dom kommer säkert passa dig! :*

2012-02-19 @ 13:35:14
Postat av: filippa

haha ja till slut gjorde jag det :D åh underbart, håller tummarna :*

2012-02-19 @ 23:09:10
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: Nicole

Vilken sida var det du hittade de på som tillhörde nelly? :)

2012-03-25 @ 12:19:19
URL: http://holmberggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0