2012-01-04

Hej på er:) Idag har jag inte gjort allt för mycket nytta. Hjälpt mamma att fixa lite med det ena och andra här hemma. Tråkigt men sånt som måste göras helt enkelt!

Nu strax ska vi åka och lämna blommor till Agnes mormor, som var kattvakt åt Wilgot. Efter lite fika där, ska jag ta tåget till Emmaboda. Ikväll ska jag nämligen äntligen få träffa Johanna & Felicia ♥ Som jag har saknat dem!!Tar troligtvis nattåget hem ikväll, men om vi inte hörs senare får ni ha en fortsatt bra dag.

Puss&kram


Slänger upp en tjuvkik på min nya päls och t-shirt

Kommentarer
Postat av: hanna

Vad fin pälsen var lippis!

2012-01-04 @ 21:35:57
URL: http://pannishannis.devote.se
Postat av: Sofia

Hej! Jag har en likadan päls och undrar hur du matchar din päls med kläder? Vilka skor är snyggast? Kan man ha converse till päls? Vad tycker du? :)



Kram!

2012-01-05 @ 13:21:46
Postat av: Milow

Kan inte du lägga upp hur du sminkar dig till vardags och fest? :)

2012-01-11 @ 18:30:08
Postat av: Anonym

snygg tisha! var har du fått tag i den? :)

2012-01-12 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0