2012-01-05

Godmorgon! Kvällen igår var jättemysig hos mina flickor utanför Kalmar. Vi åt grekiska biffar med klyftpotatis och marängsviss till efterätt. Riktigt längesen jag åt det, var ju alltid sån kalas-efterätt när man var liten :D riktigt gott är det i alla fall!
Vi kollade på tv och tog igen allt prat och skvaller vi missat under lovet, vilket var en hel del.
När jag skulle åka hem betedde felicia och jag oss som två spioner på emmabodas ödestigna tågstation, haha. Så efter att ha suttit llivrädda inlåsta i bilen hoppade jag på tåget i hopp om att komma hem.
Idag sov jag länge, så nu har jag precis ätit en god frukost som bestod av salami/brie macka & oboy! Nu väntas duschen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0