2012-01-11

Hej på er! Kvällen igår spenderades i AK-hallen som bjöd på gymmande med laget i två timmar. Efter en promenad i kylan hem var jag helt slut men kunde endå inte sova. Är väl givet sådär innan första skoldagen.. Den flöt på bra i alla fall, med en ynka mattelektion. Innan jag begav mig hemåt blev det stan en runda. Gjorde av med lite för mycket pengar på ingenting men lyckades köpa mig nytt smink och en perfekt bh till balen. Sydde ju upp min klänning i thailand, och den är så tajt att det knappt går att ha någon bh under haha, men då var de problemet löst :)

Nu ska jag ner i köket och laga middag. Borde egentligen plugga men har ju lovat måns att bjuda på 3-rätters idag, och han kommer redan vid 18.00 så jag har lite att göra! Kanske hinner uppdatera innan dess, beror på hur det går med matlagningen ;) Ha en fortsatt bra dag! Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa din klänning!

2012-01-12 @ 14:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0