DON'T LOOK BACK IN ANGER I HEARD YOU SAY


Här kommer en bild på pälsen jag köpte på Hm:s rea för några dagar sedan. Har länge velat ha en ljus päls, men aldrig riktigt hittat någon som fallit mig i smaken. Denna var dock något för orange, men helt klart värt 100 spänn!!

När jag kom hem och visade den för pappa blundade han och sa: Oh herregud, om jag skulle få slänga ett plagg ur din garderob så blir det den.. Ännu roligare blev det när jag provade den och Wilgot kutade rygg och fick jättetjock svans haha..jag liknade väl ett lejon eller nåt.

Fick dessutom en fråga hur jag tänkte matcha den! Än så länge har jag ju bara hunnit använda den två gånger, men då matchade jag med mina svarta skinnjeans från gina, örntröjan och ett par svarta kängor. Om man har en päls tror jag att man ska matcha den så enkelt som möjligt, annars är det lätt att det kan bli för mycket. Där kom lite tips från coachen ;) Nu blir det träning. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0