FADING LIKE A FLOWER, EVERY TIME YOU LEAVE



Hejhejhej :) Känslan efter träningen igår var riktigt bra. Hade absolut inget med laget att göra, men jag kände för en gång skull att det var en sån oerhörd lättnad att slippa känna press över hur bra man presterar. Vi får se lite hur det blir denna säsongen, men sluta helt ska jag definitivt inte göra!

Idag har dagen bestått av en välbehövlig sovmorgon medan måns fick gå till skolan vid åtta, hihi. Typ första gången jag har fått ligga kvar i sängen och inte han! Därefter väntades lite svenska, firre i matsalen och projektarbete. Vi börjar få ordning på allting nu och nästnästa helg åker vi till barnhemmet i Polen.

Idag har jag på mig min nya silvriga t-shirt från HM, jeans från gina, ny mössa från Lindex och halsduk från HM.
Nu hade jag tänkt gå ner och göra köttfärspaj, Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0