GIVE YOUR LOVIN RIGHT NOW

Igår cyklade jag och betalde inskrivningsavgiften, riskettan och hämtade mina teoriböcker på Körskolan! Jajemän, ett steg närmre åtminstone. Men vad jag jobbigt det ska vara att ta tag i dedär jäkla körkortet. Från och med nu sätter jag upp ett mål att i alla fall ta det innan juni!! Man måste ju sätte upp ett mål för att bli motiverad att lyckas, ellerhur? :)

Hur mår ni idag? ♥ Själv har jätteont i huvudet, så efter att jag kom hem ganska tidigt från måns har jag bara legat i soffan och sovit.. Nu ska jag i alla fall ta tag i ett skolarbete som måste påbörjas. Tanken av att gå upp vid sju och börja skolan imorgon gör mig illamående. Ska försöka njuta av denhär sista dagen så gott det går! Vi hörs senare. Kram

Kommentarer
Postat av: alis

svar: åh tack ska du ha! det kommer faktiskt från h&m :)

2012-01-10 @ 16:19:27
URL: http://alis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0