HOW YOU REMIND ME


Hejhejhej:) Hur mår ni idag? Jag hade en mysig kväll hos måns igår med hemlagad pizza och fotbollstittande. Gullungen överraskade mig även med tiramisu till efterätt! Så där satt vi med chokladdoppade jordgubbar mitt i vintern, och det kändes helt plötsligt inte alls långt till sommaren. Men nu ska vi inte överdriva, med tanke på att faktiskt just nu snöar utanför mitt fönster.

Dagen har i alla fall flytit på bra, det har varit en glad dag trots pyttipanna i skolan. Nu sitter jag här med dunderhuvudvärk och funderar på om det är värt att börja skriva på religionsuppgiften innan träningen.. Kanske borde vara ute i lite god tid för en gång skull! puss

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh vad det ser gott ut!

2012-01-16 @ 20:57:15
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0