I DON'T CARE THE NIGHT, HE DON'T CARE WE LIKE


Hej alla glada:) Och där var helgen nästan över. Tycker att tiden går alldeles för fort nu för tiden! Nu i februari kommer vi att få våra studentmössor och helt plötsligt kommer det vara den 15 juni, då vi står på skolgården med mössorna i luften. Längtar efter lite fylla, lycka & frihet. 

Idag då? Jo det har varit en liten pysseldag för min del. Jag har samlat ihop massa bilder som jag ska skicka iväg och framkalla, har ju funderat i flera år på att göra ett fotokollage i mitt rum och nu har jag äntligen kommit till skott.

Har dessutom fått användning av nitarna jag köpte i fredags. Stylade om ett par gamla jeansshorts och det blev faktiskt riktigt bra! Nitarna kommer ifrån Dynamite och kostade 1 kr styck, till dessa shorts behövde jag 40 nitar. Därefter var det bara att börja trasha med sandpapper.

Innan jobbet ska jag fösöka få lite plugg gjort, och kanske övningsköra. Men nu ropar mamma att det är mat! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0